Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kamash | użytkownik

imię i nazwiskoKamasH adresWarszawa zarejestrowany17.10.2005 @11:19:29 ostatnio na stronie05.04.2016 @16:41:14

Od niedawna moje portfolio. sprzedaje się:

http://kamash.malnet.pl/portfolio/

Sven Nykvist: "Mam przecież światło, które mi towarzyszy. A ono istnieć będzie zawsze"

Miałem dzisiaj sen. Na dachu nie wiem gdzie, nie wiem z kim.. podszedł do nas człowiek z wielkim aparatem wielkosci wiadra.. miał wielki wizjer i generalnie wszystko w nim było trzy razy za duże.. powiedział że to średni format. Dał mi potrzymać.. patrzyłem jak zaczarowany, oczarowany, skamieniały.. powiedział też ze ma bagnet nikona i wtedy już mało co z tego dachu nie spadłem.. chwile potem się obudziłem. W nocy ponoć zgrzytałem zębami..

Zamiast słow:
http://okamgnienie.pl/blog/

"Bywają wielkie zbrodnie na świecie, ale chyba największą jest zabić miłość." Bolesław Prus

"Trzeba iść tam, gdzie czeka strach. Inaczej człowiek niczego się nie nauczy"

"Wszystkie nasze niedole biorą się stąd, że nie potrafimy posiedzieć samotnie w jednym miejscu, nic nie mówiąc"
Petrarca, Petrarka Francesco (1304-1374)

pęd powietrza zachwyca... bądz inteligentny.. znajdz wewnetrzny spokój.. this life is fucked up but yo..this life is the only life I know

"Fotografia jest jak rozbrajanie bomby. Poza umiejętnościami technicznymi potrzebna jest także ogromna dawka szczęścia. I choć wieloznaczne słowo 'przeżyć'; brzmi w wypadku sapera bardziej praktycznie, jest dla artysty fotografa równie ważne. Szansa na zrobienie naprawdę dobrego zdjęcia jest porównywalna do odnalezienia perły w 'Owocach morza w sosie słodko - kwaśnym' za 7,90 z wietnamskiej budki." Igor Sarzyński

"omnia mea mecum porto'

"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie..." Ralph Waldo Emerson

If you ask why, I will answer:

"It's like conversation. Watch people talking. Notice how we wait with poorly hidden impatience for the other fellow to stop talking so we can start. Apparently it is more blessed to send that to receive. A photographer carries on a one-sided conversation through vision, with enormous satisfaction. ('Look what I saw!'"
—David Vestal, The Craft of Photography

"To co mnie nie zabije, dobije mnie poźniej.."

Problem polega na tym ze potrafie umartwiac sie nic nie robieniem odczuwajac przy tym niezwykle wurzyty sumienia.. to takie destruktywne perpetum mobile.. moglbym tak trwac wiecznie.. moze moglbym gdyby nie fakt ze szczescie osiagaja ludzie ktorzy wyrzutow sumienia nie maja.. albo nie maja sumienia..

"Silnemu mocy przysparza samotność" (F.Schiller)

"Znaleźć wrażliwych ludzi, którzy czują to, co my, jest z pewnością największym szczęściem na ziemi"
Carl Spitteler

"Od śmierci w dolinach uchowaj Nas Panie" słowa modlitwy Jerzego Kukuczki.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwokamgnienie.pl/blog/ Gadu-Gadu4197456
digarty133 komentarze1694 posty na forum5

komputer / sprzęt
zdjecia robie starą puchą ze stajni nikona, która niebawem dokona żywota..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wrzos01    17.06.2008 @11:38:46
Pozwolisz że trochę poobserwuję Ciebie i Twoje portrety dobrze ?
Zapraszam też do siebie choć tam skromniutko strasznie......
_______
jeśli krytykujesz to proszę konstruktywnie.... wtedy zapraszam...
~Habibi    16.06.2008 @12:17:48
Mam nadzieje ze pamietasz o mnie od srody mam wakacje wiec jak bedziesz dostepny...call me pozdr.
~Argoth    02.06.2008 @12:45:00
dziękuje !!!!!!!! dostałem komentarz od kamasha ........!!
Pozdrawiam i nadal podziwiam ale coś ostatnio mału sie tu dzieje!!
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~niewazne    28.05.2008 @00:20:21
tak przypadkiem w necie znazlam twojego bloga, podziwiam!
_______
Homo sum humani nihil a me alienum puto
~Nowisia    23.05.2008 @15:57:58
heh szkoda, mógłbys się jeszcze pomnożyć i na moja wystawe wpaść do torunia na 20......
_______
Deamon's screaming in my head
~Nowisia    23.05.2008 @12:41:08
ah no mam nadzieje.
Ps.
Co robisz w piatek 13 czerwca :>:>?
_______
Deamon's screaming in my head
~Nowisia    23.05.2008 @00:42:38
co sie obijasz bejbe;}?
_______
Deamon's screaming in my head
~lapot    19.05.2008 @23:15:44
No piękne, naprawdę piękne!
Zaczynam sprzedawać butelki po piwie. Zbieram na 10 i pół!
~lapot    19.05.2008 @17:55:54
Świetne fotki z Wilanowa na blogu! Z ciekawości zapytam, z jakiego to szkiełka?
Pozdrawiam!
~monis034    22.04.2008 @17:17:33
zwolnij bo Ci serducho siadze
~monis034    22.04.2008 @11:43:42
puk, puk
a tu nic nowego?
~kuba89    11.04.2008 @23:23:00
3 dni siedziales przede mna na kursie, a ja sie kapnalem dopiero przy rozdawaniu papierkow ze ty to ty :D
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~kuba89    10.04.2008 @22:03:24
Zmieniłeś sie, patrząc na zdjęcie profilowe
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~WaisAnimonBoskiWiatr    02.04.2008 @17:16:45
Fajna galeria.
Poobserwuje
~Burner    01.04.2008 @20:33:56
Pozdrowienia z żółtego Forum...

Poobserwuję
_______
Documentary Wedding and Lifestyle Portrait Photographer based in Ireland
Portfolio: http://www.bwitek.eu
Blog: http://www.bwitekblog.com
~lapot    01.04.2008 @13:09:53
To się nazywa "parcie na szkło".
Zajrzałem też z ciekawości na Twojego fotobloga.
Świetne połączenie obrazu i słowa.
Będę stałym bywalcem.
~lapot    31.03.2008 @00:53:56
Lubię Twoje zdjęcia! Masz swój styl!
BTW. Jakiś czas temu widziałem Cię w relacji TVP na żywo z sejmu.
Kręciłeś się za plecami reportera. W czerwonym swetrze byłeś.
Pozdrawiam!
~kamilosNet    30.03.2008 @12:25:18
konkret foty! przejrzałem wszystkie z opuszczoną szczęką
~skrajnie    24.03.2008 @19:51:17
Nie ma za co dziękować. W pełni zasłużone słowa.
pozdrawiam ciepło i serdecznie, miłego wieczoru.
: )
_______
madness bloom like flowers in the spring

enjoy!
~andrzej59xl    22.03.2008 @09:07:14
Pogodnych, radosnych i ciepłych Świąt, pozdrawiam serdecznie
~szpoona    20.03.2008 @17:40:07
Dzięki,uczę się,tzn,staram się uczyć,średnio wychodzi,bywa.
~szpoona    20.03.2008 @00:43:23
a moze coś z Portugalii?
~IntroligatorMarchwi    19.03.2008 @19:09:46
nie wiem czy wiecie ale tutaj wasze zdjecia znajdziecie hehe
http://youtube.com/watch?v=CsGd3KA9daA
_______
"Sam motyw jest niczym - wszystkim jest jego oświetlenie"
Jan Sunderlan

*** POSZUKUJE MODELEK ***
~aarusza    19.03.2008 @18:50:23
rewelacyjne zdjęcia. gratuluje
ostatnio edytowane: 2008-03-19 18:50:54
_______
patrząc w Twe oczy dostrzegam niebo.....
~soif    19.03.2008 @13:14:40
Kurcze swietne masz te fotki noo podziwiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 31 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt